Suzuki Swift - články

Suzuki Swift inzerce zdarma. V naší nabídce se nachází 4 nabídek osobních automobilů Suzuki Swift.

Články

Suzuki Swift (od 2004)

Současný Swift byl představen na podzimním pařížském autosalonu v roce 2004. Do prodeje přišel v následujícím roce a to ve tří a pětidveřovém provedení. Malý hatchback ihned zaujal zdařilými tvary a vzdušným interiérem.

Zpočátku se automobil nabízel s dvojicí zážehových motorů a jedním turbodieselem. Standardně s pohonem přední nápravy, výrobce ale připravil i provedení s pohonem všech kol.

Suzuki Swift DZire

Soutěžní podmínky | Všeobecné podmínky

Toyota Yaris T-Sport

rok výroby 2007

Jak se na něj díváme my:Husarský kousek Fiatu - po povedeném městském autě a neuvěřitelném teréňáčku přichází i verze pro zábavu na okreskách. Je to hračka jak se patří a jestli přijde ještě o něco ostřejší verze Abarth, může vejít do historie.Test zde

První skica konceptu Suzuki Kizashi

Suzuki poslalo do světa první skicu. Ano, vypadá skvěle, ale jak už jsme si poslední dobou zvykli, nelze ji brát úplně vážně. Kizashi má být koncept sedanu a nepochybujeme, že bude na co se dívat, ale skica vypadá trochu jako Maybach Exelero s brutálně sníženou střechou. Ve skutečnosti budou proporce určitě daleko realističtější. Kizashi prý totiž znamená „předehra“ a má tedy být náznakem, předchůdcem sériového sedanu střední třídy.

Upřímně řečeno se docela těšíme, protože poslední Swift nám dokázal, že se Suzuki pořádně hnulo ze starých pozic. Kvalita, design i zpracování jsou o několik úrovní výš, než si pamatujeme.

Nové Suzuki Splash: Agila po japonsku

Včera jsme vám přinesli zprávu, že Opel připravuje novou generaci modelu Agila. Teď máme další informace: Agila bude založená na podvozku Suzuki Swift, což je velmi dobře, protože ten podvozek není vůbec špatný. Už předešlá Agila byla vlastně předělaným Suzuki Wagon R+, takže je pochopitelné, že i tentokrát postavila značka svou vlastní verzi.Jmenuje se Splash (tedy něco jako "šplouch") a to jméno si možná pamatujete z konceptu z Pařížského autosalonu. Sériovka je o poznání umírněnější, což se nakonec dalo čekat. Od Agily se liší mírně upravenou maskou, jinak je prakticky shodná. Vyrábět se bude v Maďarsku a nabídne stejné motory, jako Opel. Na oficiální premiéru se můžeme těšit ve Frankfurtu.

Suzuki Swift Sport vs. Fiat Panda 100HP

Přestože se pokládám za puristu a kdybych si měl vybrat nějaké auto na zábavu, první podmínkou by byl pohon zadních kol, jízdu v ostrém hatchbacku si dokážu pořádně užít. Jízdu v povedeném ostrém hatchbacku.

Za praotce celé téhle kategorie je všeobecně považován Golf GTI první generace. Pár mechaniků z vývojového oddělení VW napadlo, jaké by to asi bylo, namontovat do obyčejného malého rodinného auta trochu silnější motor. Nebo raději pořádně silný motor. A tak to udělali a když svůj výtvor předvedli šéfům, Golf GTI se dostal do výroby a následně do historie. Že se vám 110 koní jeho motůrku nezdá dost, abychom mohli mluvit o „pořádně silném motoru“? Dnešními měřítky to samozřejmě žádný zázrak není, jenže nesmíme zapomínat na jednu důležitou věc. Před čtvrt stoletím byla auta nesrovnatelně lehčí. První GTIčko vážilo necelou tunu a jeho poměr výkon/hmotnost předčila kdekterý soudobý sporťák.

Pět nejzábavnějších aut do milionu

V České republice je mimořádně rozšířený omyl, že k tomu, abyste se za volantem bavili, potřebujete hromady peněz, výkon ve stovkách koní a nadsvětelné rychlosti. Už mnohokrát jsme vysvětlovali (třeba tady a tady), že to tak není. Skvělé motoristické zážitky se dají koupit za stejné peníze jako diesel střední třídy, v mnoha případech i za polovinu.Pro pořízení kteréhokoli z našich finalistů nemusíte být zdaleka takoví blázni, za jaké vás bude považovat okolí. Auta, která jsme dnes vybrali, jsou vess dostatečně prostorná, až na jednu výjimku odvezou minimálně čtyři lidi a provozní náklady vás rozhodně nezruinují. Žebříček byl sestaven z tipů jednotlivých redaktorů podle přísných vědeckých kritérií - síly hlasu, výhružnosti pohledu a celkové tvrdohlavosti hlasujících.Podmínkou pro zařazení auta bylo, aby s ním měli osobní zkušenost aspoň dva z nás. Proto chybí například fantastický Renault Clio RS, s nímž jsem měl to potěšení pouze já, nebo Suzuki Swift Sport, které naopak řídil jedině Honza. Ne, Romane, mírně jeté Mitsubishi Evo nebereme. Všichni rivalové musejí zářit novotou, mít na tachometru nulu a být ještě celí slizcí od vychvalujících slov úlisného prodejce. A vybíráme jen z aut oficiálně dostupných na českém trhu. To bohužel vylučuje většinu potenciálních finalistů, jako je například Lotus na titulním obrázku. Snad jste si nemysleli, že prozradíme vítěze hned na úvod?Napoprvé jsme si stanovili jako horní hranici milion, ale v budoucnu půjdeme i daleko výš, nebo naopak zabrousíme do temného světa sporťáků z druhé (třetí, čtvrté...) ruky.Takže, tady je pět nejzábavnějších aut do milionu podle Autowebu:5. FORD FIESTA ST 150 koní, 0-100 km/h za 8,4 s, 7,4 l/100 km, 529 990 KčNěco jako: Suzuki Swift Sport, Peugeot 207 GT, Škoda Fabia RSMalé rodinné auto Fordu v poslední době trochu závistivě pošilhává po nové generaci luxusnějších, prostornějších a kultivovanějších rivalů, ale pro černou ovci rodiny to neplatí ani v nejmenším. Podvozek Fiesty ST si skvěle rozumí s českými silnicemi (což je u fordů pravidlem), dobře nakalibrovaný posilovač řízení vám prozradí všechny pikantnosti o vztahu mezi předními koly a silnicí a převodovka běhá jako po másle. Upravený dvoulitr z Focusu má trochu jalový charakter, ale proti jeho síle a chuti k vytáčení nelze mít výhrady. Kdyby byla tišší na dálnici a měla použitelná světla, museli bychom Fiestu ST vyhlásit dokonalým hot hatchem.Důvody, proč ho nechtít: Zpřevodování nevhodné pro dálnici, světla nevhodná pro jízdu potměRecenze zde4. SUBARU IMPREZA WRX 230 koní, 0-100 km/h za 5,9 s, 10,3 l/100 km, 898 800 Kč Něco jako: Mazda6 MPS, Volkswagen Golf R32Podivně neatraktivní vzhled, beznadějný interiér a problematická pozice chudého příbuzného Imprezy STi dělají, co mohou, aby vás odradily od zkušební jízdy. Nedejte se. Objevíte šílený motor takového temperamentu, jaký dnes mívají jen supersporty, starosvětskou ochotu nechat se řídit plynem, dech beroucí trakci na výjezdech ze zatáček (díky pohonu všech kol a samosvornému zadnímu diferenciálu) a opravdovou rychlost. Když turbo naplno zabere, dvouapůllitrový motor zesměšní i dvakrát dražší auta. A vláčný podvozek názorně vysvětluje tunerům, že betonová tvrdost rozhodně není předpokladem báječné ovladatelnosti.Důvody, proč ho nechtít: Divný vzhled, slabé brzdy, katastrofální spotřeba3. MINI COOPER S 170 koní, 0-100 km/h za 7,1 s, 6,9 l/100 km, 650 000 KčNěco jako: Renault Clio SportU BMW, které Mini vyrábí, dobře vědí, že klíčem k řidičské rozkoši je interaktivita. Kvílení kompresoru ve vysokých otáčkách, lahodné exploze do prohřátého výfuku, skvělý vnitřní i vnější design a bavorácky precizní funkce volantu i pedálů udělají velkolepou událost z každé jízdy do práce. Jízda v tomhle autě vás prostě baví, i když se zrovna posunujete v koloně k semaforu. Protože v Mnichově mají rádi neposedné zadky, musíte v rychlých zatáčkách dávat pozor na ubrání plynu, ale právě tohle dělá z Mini ve zkušených rukou nádhernou hračku. A ti ostatní mohou jednoduše nechat zapnutou stabilizaci.Důvody, proč ho nechtít: Vysoké provozní náklady, uskákaná jízda na špatných silnicích, tragikomická zadní sedadlaRecenze zde2. MAZDA MX-5 158 koní, 0-100 km/h za 7,9 s, 8,2 l/100 km, 799 900 KčNěco jako: Nic podobného na trhu není.Klasický roadster s plátěnou střechou, pohonem zadních kol a osmisettisícovou cenou je malý poklad. V této cenové kategorii existují výkonnější, rychlejší nebo naopak praktičtější auta, ale žádné z nich vám nedá poznat tradiční motoristické radosti v podobě nízké hmotnosti, přirozeného vyvážení zadokolkové koncepce a nádherně čistého řízení, do kterého se nepřenáší žádný točivý moment. Protože je z Japonska, MX-5 má dobře těsnící střechu, účinné topení a při správné údržbě prakticky nekonečnou životnost. Není divu, že už léta okupuje pozici nejprodávanějšího roadsteru světa.Důvody, proč ji nechtít: Trochu hluchý motor, ve srovnání s předchozí generací netečný podvozekRecenze zde a zde1. FORD FOCUS ST 225 koní, 0-100 km/h za 6,8 s, 9,3 l/100 km, 769 990 KčNěco jako: VW Golf GTI, Renault Mégane RS, Opel Astra OPCJediné auto, které se ocitlo v osobním výběru všech tří dotázaných. Možná nemá čipernost klasických hot hatchů, ale proti monstrózní síle pětiválcového motoru a nádherně bublavému zvuku á la původní Audi Quattro je to chabý argument. A nikdy nepochopíme, jak může mít tak komfortně odpružené auto tolik přilnavosti. Odjel jsem s ním deset kol na Nürburgringu. V prvních třech jsem si stýskal na těžký předek. V dalších dvou jsem objevil, že vyvážení je tím lepší, čím větší nájezdovou rychlost máte. Pak jsem začal předjíždět lotusy a porsche. A v posledních dvou kolech jsem zjistil, že ho strašně moc chci. Důvody, proč ho nechtít: Není to nástupce Focusu RS, což jsme od něj všichni tak nějak čekali.Recenze zdeNenašli jste v našem přehledu svého favorita? Máte výhrady k umístění jednotlivých aut? Dejte nám vědět svůj názor v diskuzi pod článkem!

rok výroby 2006

Nová Škoda Fabia: první oficiální informace

Po měsících očekávání, donekonečna rozebíraných úlovků špionážních fotografů a mediálních spekulací je jasno: druhá generace Fabie je na světě. Auto má opravdu příď velmi podobnou velkoprostorovému Roomsteru, ale zadek imitující Suzuki Swift byla jen zdařilá kamufláž testovacích prototypů. Autoweb.cz jako jeden z mála tento fakt odhalil už na základě špionážních fotek.

Jak je v Boleslavi tradicí, svými rozměry (3992 x 1642 x 1498 mm) se Fabia řadí na pomezí nižší a nižší střední třídy. Základní objem zavazadelníku (300 l) lze sklopením zadních sedadel zvětšit až na úctyhodných 1163 l.

První svezení: Suzuki Swift Sport

Zní to docela slibně, že ano. Jenže točitá okreska historie je lemována vraky těch, kteří se pokusili naroubovat silnější motor do původně slabého auta a vyšla jim z toho nevyvážená, nezábavná, nebo dokonce nebezpečná směska.

České zastoupení Suzuki ovšem nelenilo a hodilo rukavici do ringu: že si to prý máme přijít vyzkoušet. A to my zase ano. Už místo konání napovídalo, že si je automobilka svým posledním produktem docela jistá. Sraz byl totiž v koutě bývalého vojenského letiště v Milovicích, kde se krčí supermotardová trať. Jestli tápete, co jsou to supermotardy, tak si vzpomeňte na takové ty krosové motorky, abuté na hladkých, silničních gumách, které do každé zatáčky vjíždějí driftem...



Inzeráty z bazarů osobních vozů značky Suzuki Swift z celé ČR od profesionálních prodejců i soukromých inzerentů v přehledných kategoriích s možností pokročilého filtrování.

Hledáte-li značku Suzuki Swift, můžete si vybrat z široké nabídky vozů Suzuki Swift nebo zúžit okruh hledání a v kategorii si zvolit model vozu. Jste-li již rozhodnuti o konkrétních parametrech, které by vůz měl splňovat, použijte pravý formulář pro vyhledávání. Poté Vám budou nabídnuty vozy Suzuki Swift splňující Vaše požadavky.

Nainstalujte si prosím modul adobe flash player.
NEW