Suzuki - články

Suzuki inzerce zdarma. V naší nabídce se nachází 19 nabídek osobních automobilů Suzuki.

Články

Suzuki Swift (od 2004)

Současný Swift byl představen na podzimním pařížském autosalonu v roce 2004. Do prodeje přišel v následujícím roce a to ve tří a pětidveřovém provedení. Malý hatchback ihned zaujal zdařilými tvary a vzdušným interiérem.

Zpočátku se automobil nabízel s dvojicí zážehových motorů a jedním turbodieselem. Standardně s pohonem přední nápravy, výrobce ale připravil i provedení s pohonem všech kol.

Suzuki Kizashi oficiálně – má se ho Octavia bát?

Než se Suzuki Kizashi pustí do boje proti Chevroletu Cruze, Renaultu Laguna či Peugeotu 407, budeme si ještě muset nějakou chvíli počkat (k prodejcům dorazí nejdříve koncem roku). Už si ale můžeme nový model od Suzuki prohlédnout v sériové podobě a prozkoumat, co si na své soupeře chystá.

Kizashi v japonštině znamená něco jako „velké očekávání“ nebo „přijde něco velkého“. Svou velikostí rozhodně Suzuki Kizashi v davu nezanikne, neboť jeho rozvor je plných 2717 mm (Škoda Octavia má 2578 mm). Může se tak měřit klidně i s Fordem Mondeo či Volkswagenem Passat.

Pikes Peak 2009 – výsledky

Pikes Peak je pro vrchaře něco jako Nürburgring Nordschleife pro okruhové nadšence. Nejdelší a nejnáročnější závod do vrchu se koná každoročně v americkém Coloradu. Jedná se o jeden z nejstarších závodů vůbec, prvně se zde startovalo už v roce 1916.

Start závodu leží ve výšce 2862 m nad mořem, cíl ve výšce 4300 m nad mořem - motory tak v poslední fázi závodu přijdou kvůli řídkému vzduchu až o třetinu výkonu. Trať je dlouhá přes 20 km (podobně jako Nordschleife) a průměrné stoupání dosahuje 7 %. Na jezdce čeká celkem 156 zatáček a rekord v nejrychlejší třídě „Unlimited“ drží Nabuhiro Tajima se speciálem Suzuki z roku 2007 – dosáhl času 10:01,41.

Suzuki Alto: crash test + video

Suzuki Alto je zástupce kategorie, která už nemá s bezpečností problémy. I kabina malého Suzuki zůstala při nárazu stabilní, jenže tvrdé plasty, které se navíc uvolnily, hrozí velkým nebezpečím vážných zranění pro oba přední cestující.

Suzuki Alto prošlo testem s bočními airbagy, které jsou k dispozici za příplatek. Suzuki je ale chce ve větší míře nabízet jako součást standardní výbavy (aspoň na nejdůležitějších trzích). Test nárazu na sloup nemohl být proveden – vůz nemá hlavové airbagy. Komisaři však nebyli spokojeni s výsledkem bočního nárazu a se simulací nárazu zezadu.

Subaru končí ve WRC!

Současná situace motorsportu nepřeje. Z jedné strany na něj tlačí zástupy ekoteroristických pomatenců, kteří neuznávají bezdůvodné kroužení kolem dokola, nesmyslné pálení paliva a vypouštění „céódva“ a ze strany druhé je omezován samotnými automobilkami, které nechtějí sypat těžce vydřené peníze do něčeho, co nepřináší kýžený výsledek. Prezentace značky je k ničemu, když si nyní stejně nikdo auta nekupuje.

Podobnými argumenty se ohání všechny automobilky, které se během posledních týdnů stahují z velkých cen. Nejprve jsme se dozvěděli o Audi, které ukončuje své působení v kategorii P1 v zámořské sérii ALMS, kde závodí prototypy Le Mans. Audi je od včerejška následováno značkou Porsche, která končí v nižší kategorii P2 a soustředí se pouze na podporu týmů v kategorii GT2.

GM prodává zbytek podílu v Suzuki

Vedle záměru prodat značku Hummer zveřejňuje GM své plány na prodej zbývajícího podílu v automobilce Suzuki. General Motors k tomuto kroku vede současná krize a z ní plynoucí zoufalý nedostatek hotových peněz.

GM vlastní 16 413 000 akcií v automobilce Suzuki, což jsou sice pouhá 3 %, ale i tak by si mohl americký gigant přijít na 230 milionů dolarů (4,5 miliardy korun).

Tajné fotky: Suzuki Kizashi

Američané chtějí menší a levnější auta a Suzuki jim chce brzy jedno nabídnout. Sedan Suzuki Kizashi (jméno produkční verze pravděpodobně nebude znít jako značka elektrického nářadí z Činy) by se měl na americkém trhu postavit takové stálici, jakou je Toyota Camry či domácí Chevrolet Malibu, který Suzuki porovnává se svým prototypem během testování.

K pohonu má sloužit základní čtyřválec 2,3 l s výkonem přes 150 koní a větší šestiválec 3,6 l o výkonu až 300 koní má být vyhrazen pro špičkovou verzi. Převodovky budou manuální i automatické.

Fuoss 01: kapotovaná motokára

Tenhle stroj vznikl za užití stejné filozofie jako vozy Caterham, Lotus nebo KTM X-Bow. Použít co nejmenší a nejlehčí konstrukci a do ní nacpat odpovídající motor.

Tentokrát šel však německý výrobce Fuoss opravdu daleko. Nejedná se totiž o repliku legendárního Lotusu 7 nebo o nějaké podobné dvoumístné na okruhy zaměřené auto. To, na co se právě díváte, je prakticky poctivá motokára, na které chodíte s kamarády dovádět o víkendech, jen s přidanou lehkou kapotáží a trochou toho ochranného rámu, aby se neřeklo.

Suzuki Swift DZire

Soutěžní podmínky | Všeobecné podmínky

Suzuki Kizashi 3

Soutěžní podmínky | Všeobecné podmínky


Suzuki Alto, Suzuki Baleno, Suzuki Grand Vitara, Suzuki Ignis, Suzuki Jimny, Suzuki Liana, Suzuki Samurai, Suzuki Splash, Suzuki Swift, Suzuki SX4, Suzuki Vitara,


Inzeráty z bazarů osobních vozů značky Suzuki z celé ČR od profesionálních prodejců i soukromých inzerentů v přehledných kategoriích s možností pokročilého filtrování.

Hledáte-li značku Suzuki, můžete si vybrat z široké nabídky vozů Suzuki nebo zúžit okruh hledání a v kategorii si zvolit model vozu. Jste-li již rozhodnuti o konkrétních parametrech, které by vůz měl splňovat, použijte pravý formulář pro vyhledávání. Poté Vám budou nabídnuty vozy Suzuki splňující Vaše požadavky.

Nainstalujte si prosím modul adobe flash player.
NEW