Subaru Legacy - články

Subaru Legacy inzerce zdarma. V naší nabídce se nachází 0 nabídek osobních automobilů Subaru Legacy.

Články

Subaru Legacy 2.0D

Soutěžní podmínky | Všeobecné podmínky

Nový iMOTOR je tady

Rozhodně si nenechte ujít nový iMOTOR!

Až si pustíte videa a přečtete testy Porsche 911 GT3 vs 911 Turbo, Volkswagen Golf R a Toyota IQ, zhodnoťte modelky z autosalonu v Detroitu, pusťte si 10 nejšílenějších crash testů a podívejte se, jak se nemá jezdit na sněhu.

Subaru Legacy: ceny, výbavy, technická data

Nové Subaru Legacy se představilo v dubnu a v průběhu podzimu se začalo objevovat v showroomech v ČR. Design se změnil dosti výrazně a stal se předmětem mnoha diskusí. Nicméně to nechme teď stranou a věnujme se podrobnostem.

Subaru Legacy je k dispozici ve verzích Sedan a Kombi. Všechny motory jsou ploché čtyřválce uložené vpředu podélně a pohání standardně všechna kola – jak je na Subaru zvykem.

Subaru Hybrid Tourer Concept

Subaru na autosalonu v Tokiu představí koncept hybridního kombi, které má ukázat, čeho všeho je značka schopna v oblasti pohonů dosáhnout.

Pod kapotou má úplně nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec boxer s přímým vstřikováním, kterému pomáhají dva elektromotory, jeden o výkonu 14 koní vpředu a druhý o výkonu 27 koní vzadu. Zadní elektromotor může vozidlem hýbat bez asistence spalovacího motoru, přední se připojuje až tehdy, když naskočí konvenční motor.

Prodeje Subaru letos rostly

Ačkoli se v posledních měsících dějí s automobilovým trhem hodně divné věci, někteří výrobci nezoufají. Příkladem budiž Porsche, ale nemusíme chodit pouze mezi exkluzivní značky. Rekordní prodeje hlásí dokonce i Subaru.

Subaru oznamuje rekordní prodeje v USA, ale rovněž i na evropském trhu se firmě nezvykle daří. Úspěch lze přičítat představení povedeného dieselového agregátu, který zejména s evropskými prodeji modelů Legacy a Forester opravdu zahýbal. Ani dosti kontroverzní nová Impreza se neprodává špatně.

Subaru v Paříži: Diesel pro Imprezu a Forester

Subaru má u nás zaděláno na pořádný prodejní trhák. Uvedením nového dieselu v Subaru Legacy si získalo potřebnou pozornost a nyní představí tento velmi povedený motor i pod kapotou Imprezy a Foresteru.

Oběma modelům se tak zajisté rozšíří zákaznická základna, neboť mnoho zájemců nakonec do Subaru nenastoupí právě kvůli tomu, že dosud nenabízelo naftový pohon a tovární přestavba LPG jim je ať už z jakéhokoliv důvodu nepohodlná.

Subaru Legacy 2.0D

Já vím, poslední dobou to vypadá, že jsme tady v autowebu všichni dostali k narozeninám Imprezu zdarma a tak píšeme jenom o Subaru. Bohužel, klíčky on ničeho zlatomodrého v kapse nemám - problém je spíš v ostatních automobilkách. Novinek v testovacích flotilách českých zastoupení je jako šafránu a náhoda tomu prostě chtěla, že se nám sešlo několik zajímavých Subaru najednou. A to si ta dvě možná nejzajímavější ještě schováváme...

Dieselový motor jsme vám už slibovali tolikrát, že ho ale odsouvat rozhodně nebudeme. Tenhle motor je tak trochu rarita a dokonce z několika různých důvodů. Ano, je to první plochý dieselový motor v sériovém autě, ale především je div, že vůbec vznikl. Samozřejmě že v Evropě na něj všichni netrpělivě čekají, ale když si uvědomíme, že Subaru prodává nadpoloviční většinu svých aut v Japonsku a na dalších trzích, kde naftě pšenka příliš nekvete, ekonomicky to zas tak velký smysl nedává. Zejména když je jejich motor typu boxer natolik odlišný, že ho ani nemohou nabídnout jiné automobilce.

Subaru už chystá nové Legacy

Soutěžní podmínky | Všeobecné podmínky

Subaru Outback 2,5i LPG

Subaru Outback je dobré auto. Co víc, vždycky to dobré auto bylo. Vzít kombík, dát mu pohon všech kol a trochu napumpovat světlou výšku se může zdát jako poměrně jednoduchý úkol, ale je tu několik zádrhelů. Zaprvé pohon všech kol - ne do každého auta ho dostanete a většinou se musíte spokojit s tzv. automaticky připojitelným systémem se středovou viskózní spojkou. Zadruhé se vám zvýší těžiště, což zrovna neprospívá jízdním vlastnostem. Pomůže přeladit podvozek, ale mnohdy to nestačí.

Subaru má ovšem přesně v těchto oblastech nepopiratelné výhody - symetrický pohon všech kol mají všechny modely Legacy, takže auto je na to přímo stavěné a koncepce plochého motoru snižuje těžiště natolik, že se vývohjářům ani po zvýšení světlosti nemusely na čele tvořit kdovíjaké vrásky.

Subaru Legacy 2,5i

Legacy současné generace už je na trhu pořádně dlouho. Důvodů, proč jsme ho znovu otestovali, je ovšem hned několik. Zaprvé se pod jeho kapotu vrací čtyřválec o objemu 2,5 litru, který tam od posledního facelitu chyběl. Navíc nebude škodit si Legacy trochu osvěžit, protože na trh právě dorazil první dieselový motor Subaru - a než ho (právě v tomto modelu) dostaneme na pořádný test, chtělo by to mít nějaké srovnání.

Tenhle test asi nebude kdovíjak obsažný, protože nemíním ztrácet svůj ani váš čas opakováním suchých faktů, která jste si mohli přečíst už stokrát. Na druhou stranu, Legacy si naší pozornost právem zaslouží, z důvodů, které se budu snažit objasnit v následujících odstavcích.Za umožnění natáčení na polygonu děkujeme společnosti Maxcars.



Inzeráty z bazarů osobních vozů značky Subaru Legacy z celé ČR od profesionálních prodejců i soukromých inzerentů v přehledných kategoriích s možností pokročilého filtrování.

Hledáte-li značku Subaru Legacy, můžete si vybrat z široké nabídky vozů Subaru Legacy nebo zúžit okruh hledání a v kategorii si zvolit model vozu. Jste-li již rozhodnuti o konkrétních parametrech, které by vůz měl splňovat, použijte pravý formulář pro vyhledávání. Poté Vám budou nabídnuty vozy Subaru Legacy splňující Vaše požadavky.

Nainstalujte si prosím modul adobe flash player.
NEW