Peugeot - články

Peugeot inzerce zdarma. V naší nabídce se nachází 0 nabídek autobusů Peugeot.

Články

Concept 5 by Peugeot je hybrid

Peugeot do Ženevy přiveze vlastního soupeře pro Opel Insignia a Ford Mondeo a vůbec se netají tím, že by rád sebral i zákazníky prémiovým značkám.

Koncept Peugeot 508, který si budeme moci na autosalonu prohlédnout, ještě dostane pár detailů, které nebudou mít na sériovou výrobu šanci (hlavně kvůli konstrukční složitosti a ceně), ale celkový design by se už prakticky lišit neměl. Takže to, co nyní vidíte na obrázcích, je vlastně hotové auto. Ostatně, produkční verze bude následovat v září na autosalonu v Paříži.

Nový iMOTOR je tady

Rozhodně si nenechte ujít nový iMOTOR!

Až si pustíte videa a přečtete testy Porsche 911 GT3 vs 911 Turbo, Volkswagen Golf R a Toyota IQ, zhodnoťte modelky z autosalonu v Detroitu, pusťte si 10 nejšílenějších crash testů a podívejte se, jak se nemá jezdit na sněhu.

Nový Peugeot 408 speciálně pro Čínu

Francouzská automobilka Peugeot představila na Pekingské Motor Show nový sedan pro čínský trh, vycházející z prodlouženého modelu 308, jehož prezentaci zhlédlo na 300 místních novinářů a více než 700 zástupců prodejní sítě vozů se lvem ve znaku.

Tento model se nesmí zaměňovat s nedávno představeným konceptem 508, který na evropském trhu nahradí během roku 2011 modely 407 a 607.

Škoda Yeti 1.8 TSI 4x4 vs. Peugeot 3008 1.6 THP

Možná si teď ťukáte na čelo, že stavíme proti sobě dvě auta, která nemají nic společného, a děláme to jen proto, aby zase vyhrála škodovka... Jenže tohle je kategorie aut, ve které se mnoho zákazníků nerozhoduje jen podle technických údajů a schopností, ale také podle ceny, vzhledu a mnoha subjektivních kritérií.

Když se totiž podíváte do ceníku, naši dnešní soupeři Peugeot 3008 1.6 THP a Škoda Yeti 1.8 TSI 4x4 jsou si velmi blízcí. A svým pojetím rozhodně chtějí oslovit stejnou skupinu zákazníků, kteří se nechtějí spokojit s masovou produkcí hatchbacků nebo kombíků, jakých denně potkáváte stovky.

Peugeot představuje vlastní Aston Martin!

No dobře, není to Aston Martin V8 Vantage, ale vypadá tak. Návrhářům Peugeotu zkrátka asi došly nápady, tak se museli inspirovat někde jinde. I když, možná je to takhle lepší, protože ten vytlemený obličej se již poněkud okoukal.

Ale k věci. Tohle je koncept sportovního roadsteru, který Peugeot odhalí na autosalonu v Ženevě, největší události letošního jara. Peugeot SR1, jak se jmenuje tento mix elegantních a futuristických prvků, však není jen designovým cvičením. Peugeot si chce vyzkoušet, zda bude fungovat kombinace sportovního vzhledu a moderních ekologických technologií. Pod přední kapotou je přeplňovaný motor 1,6 l o výkonu 218 koní, vzadu pak elektromotor o výkonu 95 koní...

Peugeot 3008 2.0 HDI

Peugeot 3008 je další auto, které nelze zařadit rovnou do nějaké kategorie. Je to velký hatchback? Tak trochu. Je to MPV? Dost možná. Je to SUV? Tak trochu ano. Peugeot 3008 si bere z každé kategorie něco a právě to se může některým lidem líbit.

 

Video: Rally speciály skupiny B

Konečně se objevilo pořádné videorally skupiny B. Žádná otravná hudba, žádný trapný komentář – jen ničím nerušené autentické zvuky a odvážné záběry kameramana.

Skupina B byla zrušena po několika spektakulárních nehodách, při nichž zahynuli nejen jezdci, ale i diváci. Jenže, když se podíváte na video, stovky a tisíce fanoušků pilotů, jakými byli třeba Walter Röhrl, Henri Toivonen, Stig Blomqvist a další, si o pořádný malér svým chováním doslova říkaly...

Peugeot 406 (1995 – 2004)

„Čtyřistašestka“ byla uvedena na trh v roce 1995. Jako první se začal prodávat sedan a to z počátku jen s dvojicí motorů 1.8 16V a 2.0 16V. Již následující rok ale došlo k rozšíření nabídky pohonných jednotek o dalších pět agregátů.

Kombi pod označením Break dostalo slovo v roce 1997. Sportovněji založené řidiče ale oslovila spíše verze Coupé která nese rukopis světoznámého designérského studia Pininfarina. Pod jeho kapotou se ihned usídlil třílitrový šestiválec.

Největší ergonomické zločiny

Když auta střídáte jako ponožky, což je v naší branži prostě nutnost (ano, rádi bychom pro vás testovali každý sudý týden Porsche 911 a každý lichý Mercedes-Benz S 600), brzy zjistíte, že někteří výrobci vysloveně kašlou na ergonomickou propracovanost a uživatelský komfort.

Nelze nezmínit skutečnost, že nejtěžších zločinů v oblasti ergonomie se dopouští američtí a asijští výrobci automobilů. Jistě, lze oponovat tím, že tato auta vznikají v jiných končinách, jenže přímo automobilky hovoří tak rády o tom, že „tento model vznikal v Evropě pro Evropu“, tak proč se nemohou přizpůsobit našim zvyklostem? Ovšem i na evropské půdě najdete výrobce, kteří občas udělají lidově řečeno hovadinu a místo mozku zapojí při návrhu interiéru vylučovací systém...

Peugeot 508 nahradí 407 a 607

Peugeot zahájil práce na nástupci modelů Peugeot 407 a Peugeot 607, který ponese jméno Peugeot 508. Nový model má nahradit oba zástupce vyšší kategorie a velikostí bude stát někde na půl cesty. Určitě se objeví jak ve verzi sedan, tak i jako kombi a liftback, takže by měl uspokojit širší spektrum zákazníků.

Koncept by se měl ukázat na pařížském autosalonu 2010 s tím, že sériový model se představí v Ženevě v roce 2011. Peugeot 508 se bude chtít utkat s Fordem Mondeo, Volkswagenem Passat či dokonce BMW řady 3.



Nainstalujte si prosím modul adobe flash player.
NEW